2014. február 10., hétfő

15. ~Őt akarom!!~

Tudom, hogy ritkán jönnek részek, de nemsokára már több energiám lesz írni :)) Várom, mint mindig a kommenteket és a feliratkozókat!! <3 
Remélem tetszik. Jó olvasást!! xx















Zayn még idegesítőbb volt, mikor csendesen ült és egy tükör előtt begyakorolt mosollyal bámult maga elé önelégülten.
-Te elvetted a telefonom?? –lepődtem meg, mikor meghallottam a zsebébe a telefonom csengőhangját. 100%-ig biztos voltam benne, hogy Jake hív és fel akartam venni, azonnal hazamenni, és végighallgatni a magyarázatát a titkolózására. –Add oda azonnal. –nyúltam utána, de elkapta a kezem és szúrós szemekkel nézett rám. Eltátottam a szám és a félelem egy fajtája hasított belém. Nem a személytől féltem, aki mellettem ült, hanem a szemében ülő sötétségtől, amit abban a pillanatban láttam. Visszahúzódtam az ülésbe és elengedte a kezem. Kivette zsebéből a telefonom, megnézte a kijelzőt és felvette.
-Megyünk vacsizni, takarodóra hazaérünk, addig találj ki valami jó magyarázatot, mert úgy néz Cami elég pipa a nőd miatt. –vezette le gyorsan és választ nem várva dobta vissza előző helyére a kis készülékemet. Hirtelen lett morcos lett és rátaposott a gázra. 2 perc múlva meg is állt a bömbölő motor egy csendes, mégis elegáns étterem előtt. Észre sem vettem, hogy míg az ablakon keresztül nézegettem ki, Zayn már átjött a felemre és ajtót nyitva nekem kisegített a kocsiból, miközben megint alaposan végigmért. Megfogta a kezem és egyenesen mellkasának rántott. Kezeimet magam elé tettem, hogy ne menjek neki teljesen, de még közelebb húzott magához és lehajolt a fülemhez.
-Olyan kibaszott gyönyörű vagy. -ajkai súrolták a fülem, majd lejjebb haladt és lágy csókokat helyezett a nyakamra, amitől a szívem kihagyott pár ütemet, majd gyors verésbe kezdett. Valójában nem is őt utáltam, csak azt, hogy hatással volt rám, amit kár volt még tagadni is. Szakadozó lélegzettel álltam vártam mit csinál. Először kínzó lassúsággal puszilta végig az állam vonalát, majd a szám sarkát, de a szám felett olyan sokáig időzött el, hogy azt hittem belehalok a várakozásba és én csókoltam meg őt, ezzel magamat is meglepve. Éreztem, hogy mosolyog és el akartam húzódni, mikor rájöttem mit is csinálok éppen, de magánál tartott és lassan kezdett csókolni. A testem mellé leejtett kezeimet felvezette a nyakába én pedig biztos pontot találva ragadtam meg a haját.

*Zayn Malik*


Olyan apró volt és gyönyörű. De törékeny. Hatalmas meglepetés ütött meg, mikor Ő kezdeményezte a csókot, hogy alig hittem el. Mosolyogni tudtam csak rajta, hiszen tudtam, hogy jó fele haladok. Látom rajta, hogy egyáltalán nem bízik bennem és ezeket a gondolatait szeretném teljesen kioltani. Szeretném Őt magam mellett, a nap minden órájában csókolni, és reggel mellette ébredni. Hiszen még csak alig ismerem pár hete, de tudom: Őt akarom!! Önzőség ez felőlem, mert messze nem leszek neki az, akit valójában megérdemel, de még is újra beleringatom magam a gondolatba, hogy talán találtam valakit, akit mindenekfelett imádhatok egy kevés szeretetért cserébe.
Olyan erősen kapaszkodott a hajamba, amilyen éhesen ízlelgettem a puha ajkait.

-Gyere, menjünk be. –szakítottam meg hatalmas akaraterővel a csókunkat, hogy bekísérhessem. Megilletődve nézett rám nagy szemekkel, pislogott kettőt és bólintott bizonytalanul. Megfogtam a kezét és a bejárat felé tartottunk. Beérve az fogadott, amit elképzeltem. A mindig nyüzsgő, négy csillagos étterem most teljes ürességben fogadott minket. A hatalmas termet halvány pontlámpák világították pár gyertyával még hangulatosabbá téve a helyet. Élénkpiros falak mellé, lecseréltettem a terítőket hófehérre és az összes asztalra három szál liliomot rakattam. Cami pont beleillett a vörös ruhájával és hófehér bőrével az összképbe. Máshogy el sem tudtam volna képzelni. Lehúztam válláról a kabátot és az egyik talpra kész pincér kezébe nyomtam az enyémmel együtt. Kifejezetten hasznát vettem, hogy a fél város a befolyásom alatt működik. Mosolyogva figyeltem Cam gyönyörű csillogó szemeit és kipirosodott arcát. Reméltem tetszett neki a hely. Nem tudtam betelni a látványával. Leültünk egy középen elhelyezkedő asztalnál, kihúztam előtte a széket és halvány mosolyt eresztett felém, amitől nekem is görbület húzódott az arcomra. Már ezért megérte felkelni. Helyet foglaltam mellette és a pincér jött is felvenni a rendelésünket. Kértem egy jó minőségű üveg bort és Cam pedig ásványvizet. Komolyan gondolta?? Az arcból ítélve halál komolyan. Nem szóltam semmit, lemertem volna fogadni, hogy életébe még egy korty alkohol nem csúszott le a torkán. Megint a ruháját igazgatta és rángatta le fel. Fogalmam sincs mit szeretett volna ezzel elérni. Az a ruha így is túl sokat fedett, de direkt nem választottam túl kihívót, mert elnézve a blúzait, amiket hordott általában, nem vette volna fel. Bár bármit vett magára túl tökéletes volt. Ahányszor ránéztem, mindig olyan érzésem volt, mintha ismerném, de mégsem és pont ez keltette fel a figyelmem. Na jó, talán Liz miatt figyeltem fel rá különösebben, de rájöttem. Ő nem Liz volt. 

3 megjegyzés:

  1. OMG meghaltam! Komolyan mondom ez a rész sőt az egész blog elképesztő!*-*

    VálaszTörlés
  2. *O* nagyon jóóó! mikor lesz új rész?? :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó igy tovabb..hamar a kovit !!! Tenyleg jo az egesz blog !!!! :*
    <3 Zayn...Harry ...Camille.. :* <3

    VálaszTörlés